SlideShow

Music





Second Hand Serenade - Your Call
2

Liltle Sweety

Hey reader! (kalau ade). Lame dah tak post kat blog ni. Tetibe rase rindu pulak nak post :P Okay, final exam dah dekat! 1 bende pon saye belom bace. Mati la aku kalau tak dapat score -_____-Tapi bukan pasal exam aku nak cite hari ni. Hari ni aku nak cite pasal DIA. Siape dia? Nak tahu? JOM!

DIA merupakan seorang perempuan berumur 14 tahun yang jahat. Kerana DIA telah melakukan jenayah iaitu mencuri. Mencuri ape? DIA curi hati saya! Jahat kan? Tapi saye tak tau kenape saye sayang pencuri tu. haha :D Saye dapat tengok muke pencuri tu. Comel + cantik. tapi sekarang saye dah baek dengan pencuri saye. Baru saye tau die sangat baek, caring, sweet and macam2 la. Dia selalu busy. Tak tau la busy ape. Jangan busy mencuri hati orang laen sudah! haha :D Saye and dia kini bersama. Saya sayang die. Die sayang saye. I JUST HOPE DIE JAGE HATI YANG DIE CURI TU SEBAIK YANG MUNGKIN :)

I love you, sweetheart :) <3